Salgsbetingelser

Generelt

Kanal Sentralen bruker Stripe som betalingsløsning for digitale arrangementer. Alle spørsmål vedrørende arrangementet skal rettes til Sentralen. Kjøpsavtalen er underlagt lovbestemmelsene i norsk lovgivning. Avtalen er bindende for begge parter kun når Stripe har registrert og mottatt betaling. Sentralen har lov til å kommunisere digitalt med billettkjøpere via e-post.

Innbetaling

Kanal Sentralen bruker Stripe til å håndtere sikre betalinger og all kommunikasjon mellom deg og Kanal Sentralen finner sted i kryptert form. Stripe aksepterer VISA, Mastercard og American Express. Kortinformasjonen din sendes direkte til betalingsleverandøren (Stripe) og Kanal Sentralen lagrer ikke kortinformasjon.

Tilgang til arrangement

Ved kjøp av tilgang til et arrangement vil du motta en kvittering på e-posten knyttet til din brukerkonto på Kanal Sentralen. Denne kvitteringen regnes som din billett og er personlig. Kontakt Sentralen på post@sentralen.no dersom du trenger hjelp eller har problemer tilknyttet kjøp av tilgang.

Rettigheter

Innhold slik som live- og innspilt video og lyd skal ikke distribueres videre eller spilles inn uten skriftlig avtale fra Sentralen og arrangør.

Billetter kan ikke videreselges for kommersielle formål. Billetter kan heller ikke tilbys i konkurranser eller i forbindelse med tilbud om annet produkt eller tjeneste uten skriftlig tillatelse fra Sentralen og arrangør. Hvis denne bestemmelsen brytes, har Sentralen rett til å kansellere billettene.

Refusjon

Du er selv ansvarlig for å kjøpe riktig billett og riktig antall, samt ta vare på kvittering/billetter, brukernavn og passord. Sentralen står ansvarlig for refusjon av billetter og refunderer kun ved avlyst arrangement. Endringer i repertoaret, endret dato, delvis utførte arrangement eller lignende utgjør ikke et avlyst arrangement. Du er selv ansvarlig for å sjekke om arrangementet er avlyst eller flyttet. Sentralen står ikke ansvarlig for kvaliteten på arrangementets innhold.

Ved eventuelle mangler ved tjenesten må man innen rimelighetens tid ta kontakt med Sentralen på post@sentralen.no. Beløpet refunderes normalt i løpet av 30 dager.

Klager

Alle former for klage knyttet til tjenesten skal rettes mot Sentralen. Hvis du er misfornøyd med noe knyttet til billettkjøpet, vennligst kontakt på post@sentralen.no.

Gjeldende lov

Norsk lov gjelder for disse generelle vilkårene.

Kontakt Sentralen

Generelle henvendelser:
E-post: post@sentralen.no
Telefon: 22 47 25 00
Besøksadresse: Øvre Slottsgate 3, 0157 Oslo
Organisasjonsnummer: 916 763 867