Hjelpeside

Generelt

Tekniske problemer og brukerstøtte

Hvis du trenger hjelp med å bruke vår platform, har tekniske problemer med video, eller andre problemer eller spørsmål tilknyttet kanal.sentralen.no - ta kontakt med oss på contact@estraad.com

Betaling

Kanal Sentralen støtter VISA and Mastercard og bruker Stripe for å håndtere sikker betaling. Kontakt oss på contact@estraad.com hvis du har spørsmål eller trenger hjelp med betaling.

Se video på TV

Dersom du ønsker å se videoer på din TV, kan du gjøre følgende avhengig av hvilke type TV-boks du benytter.

For å benytte Apple TV kan du trykke på "AirPlay" ikonet i videoavspilleren og velge enheten du vil bruke for videoavspilling.

For å benytte ChromeCast / Android TV enheter, må du bruke Google Chrome nettleseren.

I Google Chrome, åpne siden med video på, trykk menyknappen øverst i høyre i nettleseren, trykk deretter "Cast...". Velg enheten du ønsker å benytte til videoavspilling og sett deretter video til fullskjerm.

Vennligst merk at vi ikke kan garantere at dette fungerer på alle slags enheter og oppsett. Noen innebyggde casting-enheter på eldre TVer støttes kanskje ikke.

Google Chrome browser top right dropdown menu, highlighting the Cast button.

Billetter og Arrangement

Sikkerhet

All kommunikasjon mellom deg og Kanal Sentralen skjer i kryptert form. Din kortinformasjon er behandlet direkte hos leverandør av betalinger (Stripe) og Kanal Sentralen lagrer ikke kortinformasjonen din..

Billetter

En billett lar deg få tilgang på innholdet i et arrangement i en bestemt tidsperiode. Kansellerte eller utgåtte billetter er ikke gyldige. Din tilgang og/eller brukerkonto kan ikke deles eller overføres til andre personer. Billetter kan ikke selges på nytt til andre personer.

Kansellerte Arrangementer

Du er ansvarlig for å sjekke at arrangementet ikke er kansellert eller har endret tidspunkt for gjennomføring. Kanal Sentralen vil forsøke sitt ytterste å gi beskjed igjennom epost og i nettsiden dersom et arrangement flyttes. Et arrangement betraktes som kansellert hvis det ikke finner sted i det hele tatt. Endringer i repertoar, endret dato, delvis gjennomført arrangement, eller liknende er ikke å betrakte som kansellert. Dersom et arrangement blir kansellert eller flyttet, kontakt oss for å få ordnet refundering eller endring av billetten din.

Klage

Hvis du mot formodning skulle være misfornøyd med innholdet, betaling, eller den tekniske løsningen, vennligst ta kontakt med oss på contact@estraad.com.

Gjeldende lov

Norsk lov gjelder for disse generelle vilkårene og forhold.